Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
marat85 marat85

kto na grilla?

Robię grilla w sobotę :)

Wszyscy co mnie znają w realu mile widziani.

Przynieść bro i dobre samopoczucie :)

dozo!


Głosuj (0)

Marta po prostu osioł 14:39:48 2/04/2011 [komentarzy 0] Komentuj

Paryż jest piękny... :)

Hej wszystkim!

Wróciłam do żywych.

Byłam w Paryżu :)))) LOL było super.

Wrzucę trochę nowych fotek jak tylko znajdę trochę czasu :)


Głosuj (1)

Marta po prostu osioł 11:49:28 8/03/2011 [komentarzy 1] Komentuj

No i szkoła

Bardzo nie lubię szkoły jako takiej ale lubię chłopaków a w szkole chłopaków jest mnóstwo... Nadal w sumie jestem za tym samym ale zaczyna mnie już puszczać, jak coś się zmieni to dam znać. W następnym tygodniu idę na imprę co on na niej będzie więc juz się przygotowuje :)


Głosuj (0)

Marta po prostu osioł 14:45:40 10/09/2010 [komentarzy 0] Komentuj

Fajne te nowe blogi

Witam wszystkich.
Jakże miło się zaskoczyłam gdy zobaczyłam nowy blog4u.pl.
Serwis jest przemyślany i jak zawszę intuicyjny. Chciałabym pogratulować administratorom! Założę jutro nowego bloga poświęconego anime - oczywiście na blog4u.pl :)))

Głosuj (0)

Marta po prostu osioł 16:04:47 16/04/2010 [komentarzy 1] Komentuj

film

cześć wszystkim oglądałam ostatnio fajny film:
The Curious Case of Benjamin Button.
fajny, polecam

Marta po prostu osioł 19:24:20 8/08/2009 [komentarzy 0] Komentuj

joła :)

cześć wszystkim dawno mnie nie było, startujemy znów :)

Marta po prostu osioł 14:37:52 4/05/2009 [komentarzy 0] Komentuj

świat goni

tęsknię za starymi czasami

Marta po prostu osioł 03:05:53 23/11/2008 [komentarzy 0] Komentuj

długo mnie nie było

Chcę tylko napisać, że wszytko się fajnie ułożyło :)



Marta po prostu osioł 20:08:12 15/04/2008 [komentarzy 0] Komentuj

no sama już nie wiem...

Czy faktycznie warto z kimś być?
Czy nie lepiej oddać się swoim pasjom i mieć wszystko w d***?

No bo jak nie mogę znaleźć nikogo, a wszyscy goście tacy jacyś... eh no...



Marta po prostu osioł 01:02:46 1/04/2007 [komentarzy 6] Komentuj

odwróce kota ogonem

A bo jest dobrze,
Już się pozbierałam po ostatnim razie i jest ok.
Zrozumiałam, że życie nie kończy się na chłopakach i nie tylko oni dają szczęście. Jest jeszcze przyjaźń [:* Sabcia dzięki, że jesteś!] i inne ciekawe rzeczy do robienia. Ja ostatnio trochę się zainteresowałam tańcem. Chodzę z moim kolegą ze szkoły, chyba mu się podobam. Lubię...
czytaj więcej

Marta po prostu osioł 01:50:06 12/09/2006 [komentarzy 12] Komentuj




+Book
Księga Gości
Dodaj do Księgi

Writings: 7


+About

Strona Główna
No cóż o mnie mogę napisać... Jestem jaka jestem, czasem smutna czasem wesoła. Chciałabym poznać fajnych ludzi. Być może dzięki temu blogowi się to stanie :P.
Dodaj do Ulubionych

You are 22999 ninja


+Site
strona o mnie i nie tylko


+Archives
2011
Kwiecień
Marzec
2010
Wrzesień
Kwiecień
2009
Sierpień
Maj
2008
Listopad
Kwiecień
2007
Kwiecień
2006
Wrzesień
Marzec
Styczeń



+Friends






+Links
wiersze
obrazki na bloga
sadzonki winogron
dieta
winogrona
plan odchudzania
fajne obrazki
masaż twarzy - dobry na wszystko